Výlet:)

21. května 2011 v 12:29 | Verča |  ... zákoutí jednoho baletofila, blázna a bůhvíčeho ještě ...
Dneska mám dobrou náladu, tak jsem se rozhodla přidat pár fotek z turistického výletu do Německa 07.gif. I když jsem musela vstávat asi v sedm hodin , výlet se mi moc líbil! Jeli jsme až za Liberec (tj. skoro 3 hodiny autobusem) a cílem byly Lužické-Žitavské hory.

Další turistický bod bylo příjemné městečko Oybin v údolí mezi stolovými horami, na ně jsme mohli buď vystoupat a nebo lenošit v centru příjemného městečka 02.gif. Bylo nádherné počasí, obloha bez mráčků, takže jsme zvolili variantu č.2 . Nešlo odolat výborně vypadající zmrzlině, tak jsme spořádali hned 5 kopečků !1193!. Jedna příchuť lepší jak druhá! Dalším záchytným bodem byl Motýlí dům v německém Jonsdorfu. Určitě doporučuji navštívit! [www] . Je to úžasný zážitek, když okolo vás poletuje nespočet nádherných barevných motýlů . Posledním turistickým bodem byla nejvyšší hora Lužických-Žitavských hor - tedy hora Luž [793 m.n.m], odkud byl úžasný výhled do širokého okolí. Na úpatí jsem do sebe ještě kopla výbornou česnečku a pak se jelo domů. Byl to sice fyzicky náročný celodenní výlet, ale rozhodně stál za to!

Malá galerie: [kliknutím se obrázek zvětší do původní velikosti]
- fascinující výhled z hory Luž

- jeden z motýlích exponátů

- oybinské vlakové nádraží

- výhled na stolové hory

- nacházeli jsme se opravdu blízko hranic ČR

- náhradní, ale zato lákavá, strava motýlků